Czy można wierzyć reklamie

Reklama ma potężną siłę i jeśli jest dobrze zrobiona to może okazać się, że za jej działaniem kupimy mnóstwo, wcale niepotrzebnych nam rzeczy i usług. Reklama na pewno może być niezwykle skuteczna, ale czy można jej wierzyć. Z wiarą w reklamę jest bardzo różnie, ale ogólnie rzecz ujmując w tej kwestii powinno się być bardzo ostrożnym, dlatego, że bezgraniczna ufność w to co widzimy w telewizji, na bilbordach, czy w gazetkach reklamowych może w rzeczywistości przedstawiać się zupełnie inaczej. Na pewno naszą czujność powinna wzbudzić taka reklama, w której przez moment tylko widzimy na ekranie telewizora jakąś treść zapisaną drobnym druczkiem, której nie sposób jest w krótkim czasie nawet przeczytać. Tego typu reklama pokazuje jednoznacznie, że jej autor nie chce, aby klient dowiedział się o wszystkim, co związane jest z jego produktem, czy usługa. Czy w takim przypadku można więc zaufać reklamie. Mimo tego, ze odpowiedz wydaje się jasna, jest wiele osób, które tego typu reklamom jednak ufają.

Powiązane wpisy

Gazety Kiedyś bardzo popularną formę pokazywania, że realizuje się jakieś usługi było reklamowanie się w gazetach. Gazety lokalne to bardzo dobre źródło potencjalnych klientów. Reklama w tym medium co prawda ma pewne ograniczenia głównie w związku z ilością znaków jakie możemy zamieścić w jednym ogłoszeniu...
Jak powinna oddziaływać na nas reklama Według osób myślących dosyć racjonalnie, nie do pomyślenia jest bezgraniczne wierzenie i ufanie reklamom. Sceptycy twierdzą bowiem, że reklama kłamie, a jej twórcom zależy tylko i wyłącznie na tym, aby, mówiąc dosyć nieładnie, wcisnąć ludziom swój produkt i nie ponosić konsekwencji za to, jak będzie...
Pikantne kampanie reklamowe Zapewne nieraz widziałeś bardziej pikantne kampanie reklamowe, gdzie dominowało odkryte kobiecie ciało czy piersi i tym podobne podteksty. Czy jednak takowa reklama działa jeszcze na zmysły, czy jest to już bardziej niezbyt inteligentny zabieg. No cóż, tak naprawdę wiele zależy od pomysłu na zrealiz...
Zakupy przez Internet czy się opłaca Marketing internetowy to bardzo szerokie pojęcie, większość osób kojarzy z prowadzenia zakupów i sprzedaży przez Internet. Zakupy przez Internet w wielu sytuacjach się opłacają, gdyż sklepy dużo oszczędzają na prowadzeniu sklepu, nie ma zatem opłat za lokal, za dodatkową obsługę w zawiązku z czym i ...
Reklama w mediach społecznościowych Portale społecznościowe już na dobre wkradły się w kanony życia codziennego większości ludzi na całym świecie. Nic dziwnego, że reklama, którą można sobie przez nie prowadzić ma niesamowity potencjał i rzeczywiście poprzez odpowiednie zabiegi pozwoli sobie zapewnić bardzo ciekawe efekty poszczególny...
Fotografia w reklamie Zdecydowana większość reklam opiera się na atrakcyjnych fotografiach przedstawiających reklamowany obiekt w jak najlepszym świetle. To właśnie na zdjęcie patrzymy w pierwszej kolejności i im jest ono ciekawsze, tym większą uwagę możemy mu poświęcić, reklama zaczyna działać. Kiedy stwierdzimy, że chc...