Dlaczego jest tak mało interesujących reklam

Jeśli jakaś reklama zainteresuje szersze grono odbiorców to musi być naprawdę „coś”, wysoka jakość połączona z oryginalnym pomysłem. Niestety tego typu reklama występuje na co dzień bardzo rzadko, dlatego, że większość twórców reklam zwyczajnie powiela znane już wzory, podstawiając pod nie kolejne produkty. Interesująca reklama kosztuje na pewno więcej, aniżeli powielony szablon, stąd jest to jeden z kluczowych powodów, dlaczego jest jej tak mało. Kolejnym problemem jest lęk przed nowością wielu producentów, boją się oni wydać pieniądze na reklamę, której jeszcze nie było, bo nie wiadomo, jak zareagują na nią odbiorcy, stąd najczęściej posługują się sprawdzonymi wzorami, które mają jako taki skutek. Wreszcie reklamy są nudne, bo promują przez cały czas tę samą grupę produktów – proszki do prania, towarzystwa ubezpieczeniowe, sklepy i inne branże, które stały się potocznie mówiąc „oklepane”. I właśnie dlatego jest tak mało reklam, które mogłyby na dłużej przykuć nasza uwagę.

Powiązane wpisy

Fakty z dziedziny reklamy internetowej Jestem naprawdę mocno przeświadczony, że w dzisiejszych czasach już nikogo nie zdziwi stwierdzenie, że życie zwyczajnego człowieka jest właściwie niemożliwe bez Internetu. Oczywiście, mówiąc w ten sposób trochę przesadzam, ale chyba wszyscy zgodzimy się do tego, że od momentu, w którym rzeczy takie ...
Jak wybrać reklamodawcę Reklama jest dźwignią handlu i jeśli chcemy osiągnąć sukces powinniśmy znaleźć dobrego reklamodawcę. W wyborze agencji reklamowej powinniśmy kierować się kilkoma najważniejszymi aspektami. Warto sprawdzić przede wszystkim zakres usług przez nią oferowanych oraz doświadczenie w realizacji podobnych z...
Historia reklamy Wszystko, co istnieje w naszym świecie ma swoja historię. Wszystko od czego przecież musiało się zacząć i choć jeszcze się nie skończyło, to przez cały czas się rozwijało i ewoluowało, dlatego historia to nie tylko daty, ale również informacje na temat zmian, jakie zachodziły przez cały okres trwani...
Zalety promocji w internecie Bez wątpienia reklama w internecie jest dziś ulubionym sposobem promocji przedsiębiorców i nie ma co im się dziwić – konsumenci większość dóbr poszukują właśnie w sieci. Tendencja ta sprawia, że badani właściciele firm coraz częściej odpowiadają, że większość środków przeznaczonych na promocję zosta...
Seksualność w reklamach Czy rzeczywiście obecnie jest ważne, aby reklama zawierała jakieś wątki erotyczne, na przykład kobiece piersi i tym podobne, aby mogła się podobać. Tak naprawdę tego typu reklamy już się nieco przejadły, chyba, że są pokazane w naprawdę dobry i wysublimowany sposób. Wtedy rzeczywiście można mówić, i...
Marketing w Internecie- co i jak Jak każdemu z czytających ten niedługi artykuł dobrze wiadomo, że czasy dzisiejsze, zwane przez niektórych nowoczesnością, są czasami niezwykle dynamicznego i wciąż przybierającego na dynamice rozwoju różnego rodzaju nowoczesnych technologii komputerowych, takich jak na przykład szeroko rozumiany In...