Dlaczego jest tak mało interesujących reklam

Jeśli jakaś reklama zainteresuje szersze grono odbiorców to musi być naprawdę „coś”, wysoka jakość połączona z oryginalnym pomysłem. Niestety tego typu reklama występuje na co dzień bardzo rzadko, dlatego, że większość twórców reklam zwyczajnie powiela znane już wzory, podstawiając pod nie kolejne produkty. Interesująca reklama kosztuje na pewno więcej, aniżeli powielony szablon, stąd jest to jeden z kluczowych powodów, dlaczego jest jej tak mało. Kolejnym problemem jest lęk przed nowością wielu producentów, boją się oni wydać pieniądze na reklamę, której jeszcze nie było, bo nie wiadomo, jak zareagują na nią odbiorcy, stąd najczęściej posługują się sprawdzonymi wzorami, które mają jako taki skutek. Wreszcie reklamy są nudne, bo promują przez cały czas tę samą grupę produktów – proszki do prania, towarzystwa ubezpieczeniowe, sklepy i inne branże, które stały się potocznie mówiąc „oklepane”. I właśnie dlatego jest tak mało reklam, które mogłyby na dłużej przykuć nasza uwagę.

Powiązane wpisy

Telewizja – lokowanie produktu Ostatnio w całej maści różnych programów pojawia się moda na tak zwane lokowanie produktów. Jest to reklama, która występuje w trakcie trwania programów. Na przykład jest to bardzo popularne w programie "kuchenne rewolucje" Magdy Gesler. Często występuje tam używanie określonych marek przypraw. Dawn...
Marketing w Internecie- co i jak Jak każdemu z czytających ten niedługi artykuł dobrze wiadomo, że czasy dzisiejsze, zwane przez niektórych nowoczesnością, są czasami niezwykle dynamicznego i wciąż przybierającego na dynamice rozwoju różnego rodzaju nowoczesnych technologii komputerowych, takich jak na przykład szeroko rozumiany In...
Zachęta do kupna Coraz częściej zachętą do kupna towaru jest dla nas reklama. Atakuje nas ona zewsząd. Produkty są reklamowane w internecie, telewizji, gazetach. Najbardziej popularna jest reklama telewizyjna. Jej efektywność jest prawie stuprocentowa. Nie sposób uniknąć wszechobecnych reklam zwłaszcza w telewizji. ...
Jak wybrać reklamodawcę Reklama jest dźwignią handlu i jeśli chcemy osiągnąć sukces powinniśmy znaleźć dobrego reklamodawcę. W wyborze agencji reklamowej powinniśmy kierować się kilkoma najważniejszymi aspektami. Warto sprawdzić przede wszystkim zakres usług przez nią oferowanych oraz doświadczenie w realizacji podobnych z...
Fajne miejsca Zanim zdecydujemy się na wydanie pieniędzy na reklamę musimy pamiętać, że bardzo dużo zależy od tego gdzie zostanie ona umieszczona. Reklama ma za zadanie dotrzeć do możliwie największej ilości ludzi jak najniższym kosztem i przekonać ich do zakupu naszego produktu bądź też skorzystania z naszych us...
Proste banery reklamowe Czasami reklama nie musi być jakaś strasznie rozbudowana, bowiem ładnie zaprojektowany baner reklamowy, który również będzie powodował, że wiele osób zainteresuje się z pewnością twoją ofertą. Masz tutaj do wyboru na przykład umieszczenie takiego banera na swojej stronie, lub też wykupić na jakimś w...