Dlaczego jest tak mało interesujących reklam

Jeśli jakaś reklama zainteresuje szersze grono odbiorców to musi być naprawdę „coś”, wysoka jakość połączona z oryginalnym pomysłem. Niestety tego typu reklama występuje na co dzień bardzo rzadko, dlatego, że większość twórców reklam zwyczajnie powiela znane już wzory, podstawiając pod nie kolejne produkty. Interesująca reklama kosztuje na pewno więcej, aniżeli powielony szablon, stąd jest to jeden z kluczowych powodów, dlaczego jest jej tak mało. Kolejnym problemem jest lęk przed nowością wielu producentów, boją się oni wydać pieniądze na reklamę, której jeszcze nie było, bo nie wiadomo, jak zareagują na nią odbiorcy, stąd najczęściej posługują się sprawdzonymi wzorami, które mają jako taki skutek. Wreszcie reklamy są nudne, bo promują przez cały czas tę samą grupę produktów – proszki do prania, towarzystwa ubezpieczeniowe, sklepy i inne branże, które stały się potocznie mówiąc „oklepane”. I właśnie dlatego jest tak mało reklam, które mogłyby na dłużej przykuć nasza uwagę.

Powiązane wpisy

Linki sponsorowane Jedną z form reklamy w internecie są linki sponsorowane. Jest to bardzo dobra reklama pod warunkiem, że zostanie odpowiednio skonfigurowana. Pierwszym krokiem powinien być wybór słów, na które chcemy się pojawiać. Im lepiej ustawimy naszą reklamę tym lepiej dla nas ponieważ mniej zapłacimy za klikni...
Co najczęściej kupujemy przez Internet Przez Internet można kupić wiele rzeczy, tak naprawdę to praktycznie wszystko, coraz więcej powstaje firm wysyłkowych, które oferują swoje produkty na stronach internetowych. Marketing internetowy prężnie się rozwija obejmując coraz więcej dziedzin rynku. Do najczęściej kupowanych produktów przez In...
Zalety promocji w internecie Bez wątpienia reklama w internecie jest dziś ulubionym sposobem promocji przedsiębiorców i nie ma co im się dziwić – konsumenci większość dóbr poszukują właśnie w sieci. Tendencja ta sprawia, że badani właściciele firm coraz częściej odpowiadają, że większość środków przeznaczonych na promocję zosta...
Budowanie marki w internecie Sama reklama to obecnie nie wszystko, gdyż należy skupiać się na tym, żeby klienci uznawali nasza markę i mieli do nas oraz naszych produktów jak największe zaufanie. Jak więc budować zaufanie w internecie i ogólnie na danym rynku usługowym i produktowym. Przede wszystkim powinieneś dać się poznać, ...
Strona internetowa – dobra reklama Czy witryna internetowa firmy to może być dla niej dobra reklama. Oczywiście, że tak, pod warunkiem, iż jest ona wykonana starannie oraz nie odstrasza potencjalnych klientów. Możesz tam zamieścić informacje o swoich produktach, bądź też wymienić kilak informacji o swojej działalności i przedstawić o...
Atakujące reklamy Z każdej strony atakują nas reklamy. W telewizji często zapominamy o tym, o czym jest film. Trwają po piętnaście czy dwadzieścia minut, w tym czasie można się wykąpać zrobić kawę czy wiele innych rzeczy, na które nie mieliśmy wcześniej czasu. A firmy wydają na reklama ogromne pieniądze. Wypromowanie...