Fajne miejsca

Zanim zdecydujemy się na wydanie pieniędzy na reklamę musimy pamiętać, że bardzo dużo zależy od tego gdzie zostanie ona umieszczona. Reklama ma za zadanie dotrzeć do możliwie największej ilości ludzi jak najniższym kosztem i przekonać ich do zakupu naszego produktu bądź też skorzystania z naszych usług. Moim zdaniem ostatnio bardzo modna jest reklama, która występuje na skrzyżowaniach w postaci reklam ledowych. Reklama ta jest ruchoma i bardzo często przyciąga naszą uwagę gdy stoimy w korkach. Jej atutem jest właśnie duża jasność zwłaszcza wieczorem i rano. Nie mając co robić bardzo często zwraca się uwagę na tego rodzaju szczegóły. Co prawda tego rodzaju reklama kosztuje dość sporo to jednak w mojej ocenie zwróci się ona bardzo szybko. Trzeba pamiętać, że im więcej wydamy tym reklama powinna zwrócić nam więcej pieniędzy. Jes to tak zwany zwrot z inwestycji czyli return of investment. I właśnie dlatego też wybór miejsca gdzie będzie Twoja reklama jest tak ważny. Im więcej osób ją zobaczy tym masz szanse na lepsze ROI.

Powiązane wpisy

Ulotki w reklamie Czy ulotki to może być nadal skuteczna i dobra reklama na zaprezentowanie się klientowi. Jak najbardziej, nie mniej jednak musisz tutaj pamiętać o kilku ważnych sprawach związanych z wyglądem oraz treścią na takich ulotkach. Tak, więc jeśli chodzi o styl ulotki, to warto zlecić jej zaprojektowanie p...
Reklama i jej rola Według dostępnych danych reklama z roku na rok pozwala na podjęcie pracy coraz większej liczbie osób. Najczęściej mówi się, że praca w szeroko rozumianym marketingu to domena ludzi młodych i kreatywnych, jednak chyba wszyscy przeczuwamy, że kreatywność oraz młodylub stosunkowo młody wiek wystarczą z...
Rola pozycjonowania Posiadanie własnej strony internetowej jest oczywiście wielkim atutem gdyż zwiększa w znaczmy stopniu nasze możliwości jednak sama witryna internetowa nie wystarczy, trzeba ją odpowiednio wyeksponować. W tym celu stosuje się działanie zwane pozycjonowaniem. Te działania mają na celu doprowadzenie st...
Fotografia w reklamie Zdecydowana większość reklam opiera się na atrakcyjnych fotografiach przedstawiających reklamowany obiekt w jak najlepszym świetle. To właśnie na zdjęcie patrzymy w pierwszej kolejności i im jest ono ciekawsze, tym większą uwagę możemy mu poświęcić, reklama zaczyna działać. Kiedy stwierdzimy, że chc...
Dlaczego jest tak mało interesujących reklam Jeśli jakaś reklama zainteresuje szersze grono odbiorców to musi być naprawdę „coś”, wysoka jakość połączona z oryginalnym pomysłem. Niestety tego typu reklama występuje na co dzień bardzo rzadko, dlatego, że większość twórców reklam zwyczajnie powiela znane już wzory, podstawiając pod nie kolejne p...
Historia reklamy Wszystko, co istnieje w naszym świecie ma swoja historię. Wszystko od czego przecież musiało się zacząć i choć jeszcze się nie skończyło, to przez cały czas się rozwijało i ewoluowało, dlatego historia to nie tylko daty, ale również informacje na temat zmian, jakie zachodziły przez cały okres trwani...