Telewizja – lokowanie produktu

Ostatnio w całej maści różnych programów pojawia się moda na tak zwane lokowanie produktów. Jest to reklama, która występuje w trakcie trwania programów. Na przykład jest to bardzo popularne w programie „kuchenne rewolucje” Magdy Gesler. Często występuje tam używanie określonych marek przypraw. Dawniej w programach nie było mody na tego rodzaju reklamę a przynajmniej jeśli była to nie była tak mocno widoczna. Jednak reklama taka jeśli nie jest zbyt nachalna bardzo mocno zapada w pamięć i odnosi skutek. Osobiście uważam, że taka reklama jest lepsza od przerw w filmach ponieważ nie zajmuje czasu transmisyjnego. Najważniejszą rolą takiej formy reklamy jest działanie na podświadomość.

Nie narzuca się wtenczas na siłę produktu, który nie jest potrzebny potencjalnemu klientowi a pokazujemy jakie produkty do danego celu są dobre. Dlatego też taka reklama powinna być stosunkowo delikatna ponieważ jeśli przesadzone zostanie taka forma reklamy to niestety nie jest ona mile widziana przez widzów. Reklama musi być wykonywana z umiarem.

Powiązane wpisy

Fotografia w reklamie Zdecydowana większość reklam opiera się na atrakcyjnych fotografiach przedstawiających reklamowany obiekt w jak najlepszym świetle. To właśnie na zdjęcie patrzymy w pierwszej kolejności i im jest ono ciekawsze, tym większą uwagę możemy mu poświęcić, reklama zaczyna działać. Kiedy stwierdzimy, że chc...
Fakty z dziedziny reklamy internetowej Jestem naprawdę mocno przeświadczony, że w dzisiejszych czasach już nikogo nie zdziwi stwierdzenie, że życie zwyczajnego człowieka jest właściwie niemożliwe bez Internetu. Oczywiście, mówiąc w ten sposób trochę przesadzam, ale chyba wszyscy zgodzimy się do tego, że od momentu, w którym rzeczy takie ...
Reklama w mediach społecznościowych Portale społecznościowe już na dobre wkradły się w kanony życia codziennego większości ludzi na całym świecie. Nic dziwnego, że reklama, którą można sobie przez nie prowadzić ma niesamowity potencjał i rzeczywiście poprzez odpowiednie zabiegi pozwoli sobie zapewnić bardzo ciekawe efekty poszczególny...
Określanie celu reklamy Podstawa, z jaką na pewno się spotkasz podczas planowania kampanii reklamowej, to oczywiście jest dokładne wybranie danej grupy ludzi, do których reklama będzie kierowana. To niezwykle ważne ze względu na to, że jeśli będziesz skupiał się na tym, co niepotrzebne, to efekty reklamy oraz prowadzonych ...
Czym jest pozycjonowanie Przeprowadzane przez firmy oraz osoby prywatne pozycjonowanie stron wiąże się z systematycznym i rozciągniętym w czasie poprawianiem pozycji strony umieszczonej w internecie. Pozycjonując witrynę, pomagamy sobie znaleźć większe grono odbiorców dla informacji, usług czy produktów, a jednocześnie poma...
Jak często reklamować swój produkt, aby odnieść su... Reklama to niezwykle obszerny temat, do którego, jeśli chcemy podejść poważnie powinniśmy poświęcić mu odpowiednio dużo czasu. Reklama, aby była skuteczna nie może być jednorazowym zabiegom, ale powinniśmy opracować całą kampanię reklamową, która wytyczy ramy promocji danego produktu, usługi, albo c...