Telewizja – lokowanie produktu

Ostatnio w całej maści różnych programów pojawia się moda na tak zwane lokowanie produktów. Jest to reklama, która występuje w trakcie trwania programów. Na przykład jest to bardzo popularne w programie „kuchenne rewolucje” Magdy Gesler. Często występuje tam używanie określonych marek przypraw. Dawniej w programach nie było mody na tego rodzaju reklamę a przynajmniej jeśli była to nie była tak mocno widoczna. Jednak reklama taka jeśli nie jest zbyt nachalna bardzo mocno zapada w pamięć i odnosi skutek. Osobiście uważam, że taka reklama jest lepsza od przerw w filmach ponieważ nie zajmuje czasu transmisyjnego. Najważniejszą rolą takiej formy reklamy jest działanie na podświadomość.

Nie narzuca się wtenczas na siłę produktu, który nie jest potrzebny potencjalnemu klientowi a pokazujemy jakie produkty do danego celu są dobre. Dlatego też taka reklama powinna być stosunkowo delikatna ponieważ jeśli przesadzone zostanie taka forma reklamy to niestety nie jest ona mile widziana przez widzów. Reklama musi być wykonywana z umiarem.

Powiązane wpisy

Gazety Kiedyś bardzo popularną formę pokazywania, że realizuje się jakieś usługi było reklamowanie się w gazetach. Gazety lokalne to bardzo dobre źródło potencjalnych klientów. Reklama w tym medium co prawda ma pewne ograniczenia głównie w związku z ilością znaków jakie możemy zamieścić w jednym ogłoszeniu...
Marketing internetowy jak na tym zarobić Wiele osób marketing internetowy traktuje jako możliwość zarobku dodatkowego, a sposobów na zarobienie jest bardzo dużo. Większość osób decyduje się na prowadzenie aukcji internetowych, na których sprzedają swoje przedmioty. Część osób w taki też sposób sprzedaje swoje rękodzieła, gdyż wówczas ma wi...
Czym jest pozycjonowanie Przeprowadzane przez firmy oraz osoby prywatne pozycjonowanie stron wiąże się z systematycznym i rozciągniętym w czasie poprawianiem pozycji strony umieszczonej w internecie. Pozycjonując witrynę, pomagamy sobie znaleźć większe grono odbiorców dla informacji, usług czy produktów, a jednocześnie poma...
O reklamie internetowej Jeżeli dzisiaj mówimy, że żadna firma i żadne przedsiębiorstwo nie mogą obejść się bez rzeczy takich, jak szeroko rozumiany marketing internetowy, chcemy przez to powiedzieć, że czasy współczesne, zwane także nowoczesnością, stawiają przed ludźmi mniejszego i większego biznesu pewne specjalne wymogi...
Dlaczego jest tak mało interesujących reklam Jeśli jakaś reklama zainteresuje szersze grono odbiorców to musi być naprawdę „coś”, wysoka jakość połączona z oryginalnym pomysłem. Niestety tego typu reklama występuje na co dzień bardzo rzadko, dlatego, że większość twórców reklam zwyczajnie powiela znane już wzory, podstawiając pod nie kolejne p...
Zakupy przez Internet czy się opłaca Marketing internetowy to bardzo szerokie pojęcie, większość osób kojarzy z prowadzenia zakupów i sprzedaży przez Internet. Zakupy przez Internet w wielu sytuacjach się opłacają, gdyż sklepy dużo oszczędzają na prowadzeniu sklepu, nie ma zatem opłat za lokal, za dodatkową obsługę w zawiązku z czym i ...