Telewizja – lokowanie produktu

Ostatnio w całej maści różnych programów pojawia się moda na tak zwane lokowanie produktów. Jest to reklama, która występuje w trakcie trwania programów. Na przykład jest to bardzo popularne w programie „kuchenne rewolucje” Magdy Gesler. Często występuje tam używanie określonych marek przypraw. Dawniej w programach nie było mody na tego rodzaju reklamę a przynajmniej jeśli była to nie była tak mocno widoczna. Jednak reklama taka jeśli nie jest zbyt nachalna bardzo mocno zapada w pamięć i odnosi skutek. Osobiście uważam, że taka reklama jest lepsza od przerw w filmach ponieważ nie zajmuje czasu transmisyjnego. Najważniejszą rolą takiej formy reklamy jest działanie na podświadomość.

Nie narzuca się wtenczas na siłę produktu, który nie jest potrzebny potencjalnemu klientowi a pokazujemy jakie produkty do danego celu są dobre. Dlatego też taka reklama powinna być stosunkowo delikatna ponieważ jeśli przesadzone zostanie taka forma reklamy to niestety nie jest ona mile widziana przez widzów. Reklama musi być wykonywana z umiarem.

Powiązane wpisy

Dlaczego jest tak mało interesujących reklam Jeśli jakaś reklama zainteresuje szersze grono odbiorców to musi być naprawdę „coś”, wysoka jakość połączona z oryginalnym pomysłem. Niestety tego typu reklama występuje na co dzień bardzo rzadko, dlatego, że większość twórców reklam zwyczajnie powiela znane już wzory, podstawiając pod nie kolejne p...
Historia reklamy Wszystko, co istnieje w naszym świecie ma swoja historię. Wszystko od czego przecież musiało się zacząć i choć jeszcze się nie skończyło, to przez cały czas się rozwijało i ewoluowało, dlatego historia to nie tylko daty, ale również informacje na temat zmian, jakie zachodziły przez cały okres trwani...
Czy można wierzyć reklamie Reklama ma potężną siłę i jeśli jest dobrze zrobiona to może okazać się, że za jej działaniem kupimy mnóstwo, wcale niepotrzebnych nam rzeczy i usług. Reklama na pewno może być niezwykle skuteczna, ale czy można jej wierzyć. Z wiarą w reklamę jest bardzo różnie, ale ogólnie rzecz ujmując w tej kwest...
Jak zareklamować się na rozmowie kwalifikacyjnej Zastanawialiście się czym dla was jest tak właściwie rozmowa kwalifikacyjna. Czy jest to tylko pogawędka z pracodawcą, czy może coś więcej. Przede wszystkim rozmowę kwalifikacyjną należy postrzegać od strony osoby poszukującej pracy, jako okazję do zareklamowania własnej osoby potencjalnemu pracodaw...
Metoda reklamy w sieci Sposobów na reklamę na łamach sieci jest wiele. Nie mniej jednak jak w każdej dziedzinie jedne z nich przechodzą do lamusa a inne dominują w aktualnym czasie. Obecnie najbardziej skuteczna i korzystna kosztowo metoda to pozycjonowanie wrocław. Docenione zostało ono przede wszystkim ze względu na moż...
Fakty z dziedziny reklamy internetowej Jestem naprawdę mocno przeświadczony, że w dzisiejszych czasach już nikogo nie zdziwi stwierdzenie, że życie zwyczajnego człowieka jest właściwie niemożliwe bez Internetu. Oczywiście, mówiąc w ten sposób trochę przesadzam, ale chyba wszyscy zgodzimy się do tego, że od momentu, w którym rzeczy takie ...