Telewizja – lokowanie produktu

Ostatnio w całej maści różnych programów pojawia się moda na tak zwane lokowanie produktów. Jest to reklama, która występuje w trakcie trwania programów. Na przykład jest to bardzo popularne w programie „kuchenne rewolucje” Magdy Gesler. Często występuje tam używanie określonych marek przypraw. Dawniej w programach nie było mody na tego rodzaju reklamę a przynajmniej jeśli była to nie była tak mocno widoczna. Jednak reklama taka jeśli nie jest zbyt nachalna bardzo mocno zapada w pamięć i odnosi skutek. Osobiście uważam, że taka reklama jest lepsza od przerw w filmach ponieważ nie zajmuje czasu transmisyjnego. Najważniejszą rolą takiej formy reklamy jest działanie na podświadomość.

Nie narzuca się wtenczas na siłę produktu, który nie jest potrzebny potencjalnemu klientowi a pokazujemy jakie produkty do danego celu są dobre. Dlatego też taka reklama powinna być stosunkowo delikatna ponieważ jeśli przesadzone zostanie taka forma reklamy to niestety nie jest ona mile widziana przez widzów. Reklama musi być wykonywana z umiarem.

Powiązane wpisy

Nie lekceważmy targów branżowych Dzisiejszy biznes w dużej mierze polega na szybkim i tanim pozyskaniu klienta w postaci telemarketingu, a brakuje bezpośredniego kontaktu, spotkań i rozmów o biznesie. Dlatego też targi branżowe mimo że zepchnięte nieco na dalszy plan to nadal bardzo skuteczna i ciekawa reklama. Są to w końcu spotka...
Bezpieczeństwo i skuteczność pozycjonowania Pozycjonowanie wrocław to najlepszy sposób na zaistnienie firmy w sieci. Oczywiście wcześniej trzeb a przygotować w odpowiedni sposób stronę internetową. Najlepiej zlecić to zadnie profesjonalistom. Przystępując do pozycjonowania strona i tak będzie musiała być przerobiona pod katem tego jak działaj...
Na czym polega praca w reklamie Na czym właściwie polega praca w reklamie. Istnieje wiele stereotypów i obiegowych przekonań, czym jest praca copywritera, a więc człowieka którego zawodem jest szeroko rozumiana reklama, jednak ogromna większość z nich albo nie ma żadnego związku z faktami, albo bazuje na uproszczeniach i braku spr...
Ciągłość reklamowa Z reklama mamy do czynienia niemal wszędzie. Pojawiają się w radiu, telewizji, Internecie, gazetach, bilbordach, samochodach i gdzie się tylko jeszcze da ją zamieścić. W wielu przypadkach nie zwracamy na nie uwagi. Już tak bardzo wpisują się w naszą codzienność, że tylko te najciekawsze lub oferując...
Klienci są bardzo różni Każdy kto zajmował się klientami wie, że zdarzają się oni bardzo różni i ciężko dogodzić każdemu. Jednak mimo wszystko nie możemy zapominać, że klientów mamy dzięki reklamie. Reklama musi być skuteczna aby przyciągnęła do nas nawet najbardziej dziwnych klientów. Tylko dzięki temu mamy możliwość dals...
Określanie celu reklamy Podstawa, z jaką na pewno się spotkasz podczas planowania kampanii reklamowej, to oczywiście jest dokładne wybranie danej grupy ludzi, do których reklama będzie kierowana. To niezwykle ważne ze względu na to, że jeśli będziesz skupiał się na tym, co niepotrzebne, to efekty reklamy oraz prowadzonych ...